Jäsenmaksut

Jäsenmaksut 2024:

• 25€ /hlö
  • 55€ / perhejäsenyys (saman talouden hlö.t)

Käyttömaksut 2024 (punttisali + liikuntasali):

• 10€ / alle 18v
  • 50€ / aikuiset

Avainpantti (Peuransarvi + punttisali tai Peuransarvi + liikuntasali):

• 50€

.

Tilinsiirto

Ranuan Peura ry

FI97 5644 6610 0008 85

Viestikenttään: kausimaksu (+ jäsenmaksu, mikäli sen maksaa myös). Lisäksi maksua koskevan hlö.n koko nimi, mitä maksu koskee (käyttömaksu, kerhomaksu …)

Muistakaa maksaa jäsenmaksut 2024 mikäli ette ole niitä missään yhteydessä vielä suorittaneet (25€ / jäsen, 55€/perhejäsen eli saman talouden hlö.t)

Jokaiselle kalenterivuodelle suoritetaan erikseen jäsenmaksut

Kerhomaksut kausi kohtaisesti

SuomiSport:

Lisäämme kesän ja talven kerho ilmoittautumiset mahdollisuuksien mukaan sivustolle

Kaikessa toiminnassa maksukanavana toimii myös SuomiSport sivusto – tämä kuitenkin edellyttää tietojen ilmoittamista maksuista sekä keneen ja mihin kohdistuvat osoitteeseen ranuanpeura@outlook.com.

Emme pysty kohdistamaan SuomiSport maksuja suoraan toimintoihin / maksajiin, koska maksujen tiedot tulevat ilman maksajan nimeä tai mitä koskevat.